Pagina's

2/22/2011

Stylish Blogger Award.

Een poosje geleden hebben we een Stylish Blogger Award gekregen van Lijn. (www.lijncreaties.blogspot.com) Dankjewel Lijn. : )
De regels;
1) Bedank degene die de award aan je gegeven heeft en link haar blog! Ehh..ja, dat hebben we al gedaan. :')
2) Deel 7 dingen over jullie die bijna niemand nog van jullie weet! Oei, dat is best wel lastig. We praten namelijk heeel veeel en we zeggen zo ongeveer alles wat in ons opkomt, maar we proberen wel wat;
1) Wiskunde is voor ons het meest verschrikkelijke vak dat er bestaat en we kunnen er ook nog eens geen bal van, haha. :')
2) Dit jaar gaan we samen met Melanie's ouders op vakantie naar Zuid-Frankrijk. We can't waaaait!
3) We zijn gek op shoppen en we gaan dan ook 20 x dezelfde winkel weer in.
4) We hebben onze hele toekomst al zo'n beetje uitgestippeld. We zijn van plan om samen in een studentenhuis te gaan wonen, de muren daar in felle kleuren te verven en we nemen2 cavia's, waar we een groot hok voor kopen met raden en glijbanen. :) Daarna verhuist Vera naar de stad en Melanie naar een boerderij met sowieso een ezel, want die zijn zooo schattig. :)
5) Op school zitten we elke les naast elkaar. Er moet wel heel iets raars aan de hand zijn als dat niet zo is.
6) We hebben een grote angst voor spinnen.
7) We zijn gek op Toffee Milk Shake van Mac Donald's. Een romige milkshake met de smaak van karameltoffee's. Echt een aanrader! ;)

3) Geef andere bloggers de award!
Okee, hier komen ze:
Zo, dat waren ze. 
degene die deze award van ons krijgen, moeten dit dus ook doen.  



Veel liefs,
Veermel.

4 opmerkingen:

  1. aaah dankjewel!
    Ik heb er laatst ook al een gekregen dus ik zet hem nu niet meer heel uitgebreid op mijn blog, maar ik heb het wel even kort vermeld met jullie blog-adres erbij!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt ♡, ik heb het niet gelezen omdat ik dacht dat ik er toch niet bij zou staan :$
    lieefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt! maar ik snap niet helemaal wat ik moet doen, ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetzelfde doen als wij gedaan hebben, de regels volgen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿