Pagina's

11/20/2011

It's a dress

Heee allemaal,
Bij ons op school wordt elk jaar een kerst-gala gehouden. Vorig jaar was het heel erg leuk, dus dit jaar gaan we daar weer heen. Mijn jurk van vorig jaar paste niet meer, dus ik had een goede reden om weer een nieuwe te kopen :D Helaas lukte het vandaag niet om foto's te maken. De camera deed raar en ik kreeg het maar niet voor elkaar om een scherpe foto te maken :(. Ik heb dus maar even een foto van de jurk van de H&M site  gehaald.

Jurk: H&M
Kus
Vera

4 opmerkingen:

  1. i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member (blog follower)

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    (u can add me on facebook and contact me at : cheeringwinda@yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke jurk, en heel veel plezier bij het kerst-gala! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blijkbaar valt deze jurk erg in de smaak, want een vriendin van mij heeft 'm ook, en ik wilde 'm ook, maarja, laten we dat maar niet doen ;)
    hij is erg gaaf! :)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿