Pagina's

1/01/2012

buys A'dam

heee everyone. jaja, dit is weer een shoplog, maar dit keer van mij (Vera). laatst ben ik met een vriendin naar Amsterdam geweest om daar te winkelen. hier wat aankopen op de foto's:


de blush en kwast zijn van H&M, de mascara's van Maybelline NY, de strikjesoorbellen van de Six en het roze ipod touch-hoesje is van de V&D. vooral met het laatste ben ik heel blij, want zo is mijn ipod in ieder geval 'beschermt'. (;

hopelijk hebben jullie allemaal een leuk 'oud & nieuw' gehad!

liefs,
Vera

23 opmerkingen:

  1. super leuk shoplog!

    fijn oud en nieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke shoplog! is die blushkwast van de hema fijn? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk aankopen. Die blush van H&M is echt mooi en wat een schattig IPhone hoesje! Jij ook een geweldig 2012! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw leuke aankoopjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Vooral de blush van de H&M vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog hebben jullie:)
    Leuke aankoopjes ook.
    Gelukkig nieuwjaar
    xx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen!
    Wat een schattige achtergrond ook op je iPhone, Hello Kittyyyy♥

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen!
    Jij hebt ook een leuk blog.
    Ik ga je volgen.
    Liefs,
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! :D

    With love, Cindy
    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt echt leuke dingen gekocht! vooral die blush

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes hoor ♥ Ik volg jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey! Leuk hoesje en leuke spulletjes. Ik volg jullie nu :)

    Trouwens, hoe krijgen jullie die randen weg bij plaatjes? Bij mij komt er dan een lelijke schaduw... Alvast bedankt!

    xo Tara Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die strikjes oorbellen zijn echt té cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jaa dat ben ikzelf haha!

    en oke, bedankt!

    xo Tara Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love maybelline mascara! Definitely one of my favourite affordable brands :) xoxo

    beautyjusticehappiness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben verliefd op die oorbelletjes!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke spulletjes!
    Ik volg je, jij mij ook?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heei!

    Wauw super leuke blog!
    En heel erg fijn dat ik nu weet waar ik een ipod hoesje kan kopen want daar ben ik echt al heel erg lang naar op zoek hihi (:

    X

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿