Pagina's

2/17/2012

Lee stafford

Hoi allemaal,
Ik heb laatst bij de Etos twee haarproducten van Lee Stafford gekocht. Ze waren in de aanbieding, 2 voor €10,- en dat is best goedkoop omdat vaak één product al rond de €8,- is. Ik ben helemaal verliefd op de flesjes/potjes, dus ik móest ze wel kopen.


Ik heb een 'MeSSED uP' -haarspray en een wax. Ik ben er zelf er tevreden over! Wel balen dat het zo duur is. ):

en ja, het is lekker vakantie, daar waren we echt aan toe! Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke (wintersport)vakantie!

liefs,
Melanie

3 opmerkingen:

  1. Had nog nooit van dit merk gehoord! Ziet er erg leuk uit!

    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik moet nog een weekje naar school:(!. Maar volgende week vrijdag heb ik al wel lekker vrij:). Leuke koopjes!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿