Pagina's

8/19/2012

Buys Den Haag #2

Heeee allemaal, Hier is deel twee van wat we in Den Haag hebben gekocht. De kleding die wij in Den Haag hebben gekocht hebben jullie al gezien, maar ik (Vera) heb zelf ook nog wat andere dingen gekocht:


Een zeepje van de Lush. Hij ruikt heerlijk naar de zee en er zit ook zeewier in. De naam ben ik even kwijt.


Oorbellen met studs van de Six. Ik wou heel erg graag oorbellen met studs, maar ik kon ze nooit vinden. Ze waren er wel, maar dan zaten ze vaak in een pak met andere oorbellen. Deze van de Six waren perfect. En ja ze zijn inderdaad van de mannenafdeling, maar dat maakt me niks uit.


Als laatste heb ik een Glamour gekocht. Ik hou van de Glamour. Er staan altijd leuke artikelen in en hele mooie foto's. Ook kon je nog een gratis tijdschrift pakken bij de Vila. Die heb ik natuurlijk niet laten liggen ;).

De vakantie is helaas al bijna voorbij. Vakanties gaan altijd veel sneller dan dat je zou willen. Melanie en ik hopen dat we dit jaar weer bij elkaar in de klas komen. Vinden jullie het ook zo jammer dat de vakantie bijna voorbij is?

X Vera



3 opmerkingen:

  1. leuke aankoopjes! die oorbellen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zeepje van Lush ziet er erg lekker uit. Ik heb een abonnement op de Glamour, erg leuk tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿