Pagina's

7/23/2011

back home.

jaa, we zijn weer thuis! we kunnen jullie vertellen dat het echt ge-wel-dig was! we hebben alles gedaan wat we wilden doen; we hebben steden bezocht en geshopt, gewandeld, we zijn naar de zee, bergmeren en naar Aqualand [zwemparadijs] geweest enzovoort enzovoort. én bij het tweede huisje hadden we een zwembad, dus konden we ook elke dag zwemmen. helaas was het de laatste paar dagen niet zo'n mooi weer en zijn we daarom ook een dag eerder weg gegaan dan gepland, maarja, het was in ieder geval súper!


sorry, we hebben niet heel veel foto's gepost, omdat onze camera raar deed en het zo af en toe begaf. ;S

nu nog lekker een paar weekjes niks doen! Enjoy your weekend everyone! X

4 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie foto's.
    Ik wou dat ik zo'n zwembad had en dan ook dat uitzicht.
    Xx LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat zwembad met dat uitzicht is inderdaad echt super! superleuk xx

    Volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben helemaal jaloers op dat zwembad!! :)
    Ook zo'n mooie schelpjes,
    fashion-is-forever.blogspot.com
    Volg me als je wil, ik volg terug.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk volg ik je terug :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je een reactie achterlaat! <3
♥ ☺ ☻ ► ♫ ☆ ☮ ✿